4 Şubat 2013 Pazartesi

4. YAŞ GÜNÜMÜZ

Geçtiğimiz cumartesi akşamı Nisa ve Alptuğ'un 4. yaş günü geniş bir katılımcı kitlesi ve büyük bir coşku ile kutlanmıştır:) Bu iki güzel cücüğe sağlık, sıhhat ve mutluluk dolu nice yıllar...İşte mütevazi fakat lezzetli doğum günü menümüz..
Yaş pastamız (maalesef ben yapamadım)
Milföylü tepsi böreğimiz
Porsiyonluk köstebek pastalarımız
Patates salatamız
Annemin ürünü yaprak sarmalarımız
Ve ablamın ürünü vişneli truff
Hepside çok sevilerek yendi ve bende bir okadar mutlu oldum, özellikle böreği tek geçiyorum bi yiyen bi daha istedi, inşallah  tariflerini önümüzdeki günlerde sizlerle paylaşacağım şimdilik hoşçakalın...

2 yorum:

  1. arzucum bıdıkların doğum gününü kutluyorum öpüyorum.böreğin tarifini en kısa zamanda istiyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, tarifi en kısa zamanda vereceğim inşallah:)

    YanıtlaSil